torsdag 19. mars 2009

Første Blogg.......ever.....

Hmmm...ja er nesten litt skummelt dette.....å skulle publisere til hele web'en.....samtidig har jeg nok lidd av skrivekløen i mange år...så sånn sett er nok dette perfekt for meg ;-)

Ja, hva skal så denne bloggen handle om.... tja.... livet kan man jo si.... og slå seg på brystet å tenke svulstig..... men er det nå så svulstig det da ?
Livet er jo noe vi lever hver eneste dag.... litt sånn enten vi vil eller ikke.........
Men livet er altså det som skjer med oss, mens vi sitter å legger andre planer......

Ja, jeg er nok litt i det filosofiske hjørnet i kveld..... men det blir vel ofte sånn....når roen senker seg i huset...poden er i seng.... Dina, som papegøyen heter... har sluttet å lovprise mamman sin.....og stillheten har senket seg......og mamma kan høre hva hun selv tenker.......

Nja... ble litt usammenhengende dette, men som fersk blogger, tenker jeg at det har jeg lov til.....
Ja, jeg har faktisk lov til å poste ett dårlig første innlegg...for deretter å kanskje bli bedre og bedre etterhvert........

Ja, for jeg satser jo på det.... så får jeg og dere etterhvert vurdere hva som er bedre ;-)

Ha en strålende aften ,-)

1 kommentar:

  1. Heisan, gratulere med første innlegg.Stram kar den sønnen din. Skjønne godt du e stolt.

    SvarSlett